Followers

Monday, January 31, 2011

Doakan kesejahteraan saudara kita...

Assalamualaikum sume sahabat blogger...

N3 aku kali ni x de mende sgt pun just aku cume nk panjangkan lagi penyampaian dri slah satu site aku aku follow ni...I Love Being a Muslims..

Buat sume sahabat yg ber Agama islam aku ingin mngajak korang sume untuk kite sesame berdoa agar
Sume Saudare islam kite yg berada di mesir skrg ni berada dlm keadaan Selamat hendaknye...
Let's make Dua for Egypt and all Muslims worldwide. May Allah Subhanna wa Ta'Ala ease their conflicts and forgive the transgressors. AMIN
Mudah2an sume Doa2 saudare sekalian dimakbulkan Allah hendaknye..
Amin..Assalamualaikum..

2 comments:

KakD said...

mudahan semua umat islam di mesir dan juga pelajar2 malaysia kita dilindungi dari segala keburukkan. amin.

@mel said...

amin...
thank mama irfan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...