Followers

Sunday, January 30, 2011

di mana undian kita?

Assalamualaikum sahabat blogger.......

Artikel yg aku terbace dari update kelab anak kedah tentang kajian ygdi buat dari salah satu website di jerman.
aku try g kt link yg they all bg http://www.tagesschau.de/inland/wulffrede112.html..
aku pun tgk...
disebabkan aku x pandai bahse jerman nih aku try la translate kan perkataan die...

 dari ape yg aku paham kt sini kajian ni di buat bagi menentukan samaade Agame Islam itu layak atau tidak untuk berada di jerman...

kebanyakannya peratusan tidak bertuju adalah lebih byk di undi...
ni la peratusan terbaru yg aku tgk sblm aku wat N3 nih...
jadi tujuan entry aku kali ni just nk mengajak korang sesame mnyokong agar dapat menaikkan peratusan setuju agar agame Islam dpt bertapak di jerman..
contoh untuk mengundi setuju ade kat pic atas skali...


jadi jom sesame kite g kt link yg aku bg ni dan klik kat ape yg patut...

thanks..Assalamualaikum sume..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...