Followers

Wednesday, January 19, 2011

Salam Perpisahan....

Assalamualaikum....

Wat sume sahabat Blogger....

N3 kali ni x de cite pape pun. cume nk ucap selamat tggl kat bumi Anbia je...
Selame 9bulan aku kt cini mcm2 pengalaman aku dapat...
ade yg best ade yg x best..

Bendera Negara Lubnan
hari ni 19 Jan 11 tinggal bape jam je lagi aku dh nk berangkat balik ke tanah air pada
jam 9.30pg  20 Jan 11 lebih kurang
kul  3.30 ptg 20 Jan 11 waktu Malaysia aku akan berangkat untuk keluar dari kawasan misi di
Selatan Lebanon ni menuju ke Beirut dan setrusnya akan terus ke Lapangan Terbang rafik Hariri RHIA.

Dijangka tiba di Malaysia pada 21 Jan 11 kul 100 pg. Tempat berkumpul di Kem TUDM Subang...








Buat sume sahabat Blogger mintak maaf bebanyak coz mungkin aku akan bz sikit dan x leh nk on9..
tapi aku harap kt korang sume dapat lah melawat kt blog aku ni ye...
mohon tinggal kan jejak korang..InsyaAllah lpas dari sume kesibukan aku nnti..aku akan balas lawatan korang balik ye....

Akhir sekali aku nk ucapkan Salam Perpisahan buat sume sekali dan Ribuan terima kasih kat sume..


5 comments:

zmah said...

Akak tak sabar nak tengok gambar pengalaman awak,cepatlah upload.

@mel said...

salam akak ZMAH..
dlm fb byk pic.
add fb saye....

anakibu said...

tgu kami di kuantan...2nd group akan meyusul, back to malaysia....

MAPPIAU said...

mudahan selamat sampai di malaysia dan dipermudahkan segala urusan yea

hehehe selamat kembali ke malaysia :))

-mamairfan-

MAPPIAU said...

salam ade tag untuk amel hehe

http://mappiau.blogspot.com/2011/01/edit-photo-battle.html

join la kalau sempat yea hiks

thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...