Followers

Sunday, January 9, 2011

blog review

Asslamualikum suma sahabat blog....

N3 aku kali nih aku nk try gatal2 wat blog review yg mane ni la 1st time aku wat blog review...
actually ni la 1st time aku memandai wat review blog org...aku wat review nih bkn psal ape....
mase aku tgh jenjalan buat gangguan kt blog org aku terjumpe blog bih....
aku jd minat tgk blog ni sebab blog ni lebih kurang blog dakwah gak la....
tapi care die agak sempoi skit......


kalu korang x caye ni hah link die korang klik sendiri tegok.....

byk ilmu ade kt dalam nih....penyampaian dakwah yg bersahaje tp byk beri kesan kt pembace2 die....
kalu x silap aku blog ni nye umo pn lbih kurang ngn blog aku gak ar start activate thn 2010....
ok lah aku pn x tau nk cite ape g dah.... coz ni la 1st aku mnggatal memandai wat blog review org nye blog (bukan pasal awek ke ape...memandangkan aku pun dah kawin) tp jujur pasal penyamapaian dakwah die best tu jes....aku rase mcm berkesan klu bace n3 yg ade.......
buat sahabat sume kalu free2 tuh g la melawat blog ni ye.....


antare pic menarik kt dalam blog ni

support la kami2 ni yg baru g dlm dunie blogging nih.....
Assalamualaikum





3 comments:

IMANSHAH said...

nnati review blog cikgu yeah sekali

azzey said...

@mel: wah..harus terjah nih....

KakD said...

baeekkk saye akan terus mensupport hehehe, teruskan berblogging yea :))

-mamairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...