Followers

Thursday, January 13, 2011

Kenape perlu hack..

Assalamualaikum suma sahabat blogger....

N3 aku kali nih just nk cite pasal x puas ati je ngn manusia yg salah gunakan kepandaian yg Allah bg kt dieorang...

bile dah pandai mule lah nk wat org lain susah...
contohnye mcm ni hah...

bukan pasal pic ni jahat ke pape aku nk cite...
pic kat atas ni adalah salah satu daripada blog kawan aku yg telah kena hack ni link die
abis sume kena remove..bukan setakat blog je yg kene remove, sume acc google die, fb sume abis...
Pepagi lagi mase aku dtg kije jumpe die die cite ngn aku...pasal blog die x leh buka....

aku pun try cx kan tp ape yg aku dpt ni hah....
hmmmmm....
aku pun x paham knape...bile kepandaian yg sedikit Allah bg kt kite perlu di salah gune...
knape kepandaian yg ade tu x digunakan dgn care yg betul...

aku harap sume sahabat blogger yg lain x kan di timpa malang yg same mcm sahabat aku nih...
& kalu ade diantara sahabat sume yg otai dalam intenet ni bole bg tunjuk ajar camner nk wat bg
selamat kit nye ac dari di godam boleh la kasi tunjuk ajar skit ye....
sesame kite berkongsi ilmu....

sebarang komen dan pendapat korang sume sahabat amat di alu-alukan...

Assalamualaikum......

4 comments:

IMANSHAH said...

risau juga ..camner nak atasi ye

amal salleh said...

nape eh dia kena centu?sian dia..

syaiCHOLOGIST-to-be said...

apa faedah dia kalau main hack orang punya? dapat duit ke eh? tak fahaam :S

Tuya said...

suka suki hack kan..konon nak test ilmu lah tu. sapa tau macam mana nak tau hacker tu dr sapa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...