Followers

Friday, January 14, 2011

pic hitam putih paling cool...

Assalamualaikum sume sahabat blogger......

n3 kali maleh nk citer ape2 dah. cume nk joint contest ni jer.
pic hitam putih paling cool daripade ni ha korang klik kt link ni kat cini ..

syarat-syarat penyertaan ni hah...

korang bace cini..

1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni
2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan
& link kan ke blog ni
3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang
nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple je tau!*
contoh : kalau saya menang , saya nak shawl banyak-banyak !
4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !
5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011

Aku cube pertaruhkan pic ni yang ala2 poyo untuk mencube nasib..
.
.
.
.
v

harapan aku kalu menang....

(Mintak ngn organizer belikan satu set alat tulis komplete ngn kotak pensel dgn nilai RM100 tu.. xkire la bape byk dpt..than aku mintak tolong sedekahkan kat umah anak yatim berdekatan ngn tempat tinggal tuan nye contest..)

ni org yg kompom akan joint nye contest nih..
.
.
.
.
.





 ok abis...

Assalamualaikum sume....

6 comments:

amal salleh said...

gudluck eh!!

KakD said...

waaahhhh!!! kene tag sudah hehehe, thank u yeh, hehehe memang papairfan nak join contest nih hikhikhik

anyway good luck yea :))

kindergartenlibrary said...

wow .
nice pict .

semoga berjaya !

@mel said...

thanks 4 mapiau & nelly...

siti fatimah said...

tengs sebab join ! good luck ya :)

apislerr said...

gudluck;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...