Followers

Saturday, January 29, 2011

citer pengalaman aku di lubnan (Peacekeeping Mission) eps 1.

Assalamualaikum wat sume sahabat blogger...

1st off all syukur alhamdulillah aku dah selamat sampai dan dah selamat wat urusan pentadbiran ngn 
family aku...

N3 aku kali ni x de mende sgt pun just nk kongsi sdikit sbyk pengalaman aku semase wat misi pengaman di Lubnan start dari bulan Dis 2009 sampai la aku blik Msia blik pada hari jumaat 21hb 1 2011...
Perghhhhh....mcm2 perasaan ade seronok sedih suke duke sume ade...
aku pn x tau nk gambarkan mcm mne...
Bermula Dari Rejimen TUDM di Banting..



Baru lepas Menembak..cuci senjata
mase nih masih tgh enjoy g.. coz masih lg dalam kawalan TUDM..tapi x lame training kt Rejimen dlm sebulan je aku kat Rejimun TUDM Banting...
Abis kat rejimen aku g kat Port Dickson lak lpas tu untuk joint Training ngan sume perkhidmatan...ATM.

Bersambung...

citer aku kat port dickson lak lpas nih..

Assalamualaikum...

1 comment:

fRaMe+LenSeS said...

pengalaman besh ni Papa Khai.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...