Followers

Wednesday, April 13, 2011

cara baru....

as'salam suma buat pengunjung ituaku@mel...

post kali nih x tau nak mula mcm mna la plak..
ermmmmmmmmm...... cita dia lbih kurang mcm ni la....

ada satu mamat tuu suka kt awek nih..tapi awek ni wat x layan je... jd mamat tu pon pg jumpa bomoh..
pas tu awek tu pon jd suka kat dia..tp bila lelama dah mamat ni pon da busan pas tu dia kawen ngn org lain... si awek nih dh jd tak tentu arah smpi bunuh diri di sebabkan penangan guna2 yg mamat ni buatkan kt si awek nih... lpas awek ni bunuh diri si mamat ni pon baru tersedar sesuatu yg dia dah buat salah ngn awek ni..jadi mamat ni pon dgn sukarela la pg anta jenazah awek ni..dlm perjalanan nk anta jenazah awek tu keta si mamat ni ekciden jatuh gaung...di pendekkan cita mamat ni pon turut arwah sama akibat ekciden tu...

hah ni sbhgian dr sinopsis filem kurafat..tp bukan cita post aku kali nih...
post aku kali nih simple aje...meh korang suma tgk kt pic nih pas tu meh kita pikir sesama..baik & buruk dari perbuatan nih.....

pic blur skit...
ekceli eklan camni da byk aku tgk kat area kolompo ni.... x da org perasan ka sebalik eklan ni tujuan eklan ni...

pendapat aku cenggini ja...eklan ni bukan nya nk mengajak kita kutip utang tp (nak menggalak kan kita @ org2 kat luar sana terlibat ngn perkara KHURAFAT)...

 ni pendapat aku ja la...
kalu suma2 ada pendapat len bleh la tggl2kn kat komen tu....

as'salam suma....

4 comments:

NARDtheNERD said...

tengok cerita khurafat haritu.. tapi tak abis..hehe

cheQmOomOo said...

eii apela diorg ni..mengarut jek

hadiee said...

macam tu pon ada. dunia oh dunia

MAPPIAU said...

zaman skang ni macam2 care orang nak hidup senang dan ade yang sampai salah ajaran tula yang paling sedih dan takut tuh hurmmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...