Followers

Wednesday, March 16, 2011

hangit di Wall KBU....

As'salam suma wat pengunjung ituaku@mel..

ermmmm....mcm mana nk mula nih...

kita mula ngn pic ni dulu la kot..

pic ni adalah hasil print scrint kat wall KBU ptg td masa aku dah smpi umah lpas blik kija...
sambil dok mkn roti cicah kari aku pn on la FB aku..trus p ke wall KBU..
mcm besa la wall tu riuh rendah slalu.. tp ptg td mmg len skit...
aku pon teliti btoi2 pasai apa yg pelik sgt kt post ptg nih...

rupa2 nya psai nih..


paper Sinar Harian bhg Utara muka surat u23 ada cita psai ni..


ini lah punca sbnarnya yg ptg td wall KBU dilanda Tsunami .. 

apa2 pon aku ucapkan tahniah la wat suma warga KBU...

13 comments:

evalovevo said...

hehehe..^_^

@mel said...

mai gelak ja ka...

bact. said...

perghh
cena leh smpai masuk paper tu ha??
hahha

JuAn NaSir said...

jumpa korang kat sane ye...=)

http://titiknoktah.blogspot.com/2011/03/kami-blogger-utagha-kbu-mini-gathering.html

@mel said...

bact aku pon x tau cmna...
depa ni suma hyperaktif skit...
kdg tu smpi kena bg ubat penenang..

@mel said...

juan nasir...

insyaAllah umoq panjang kita jumpa kt sana..

@mel said...

juan nasir...

insyaAllah umoq panjang kita jumpa kt sana..

aDisH.sHidA said...

tsunami...hahhahahahaaa

nora amila ghazali said...

hahhahha tsunami... hhahhaahha... no komen.. hahhahhahaa... hahhahhhah

nora amila ghazali said...

hahhahha tsunami... hhahhaahha... no komen.. hahhahhahaa... hahhahhhah

iniialahaku said...

masuk paper tu...aku xleh pi..blik melaka esok

@mel said...

shida & nora...

ingat jepun ja ka ada Tsunami...
kt wall KBU pon ada...

cuma beza cra ja...

@mel said...

inilahaku...

x pa insyaAllah len kali ada umoq panjang kita org balik....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...