Followers

Saturday, December 25, 2010

Kenapa Saya Suka Oh! Media Network

contest aku yg  1st

kenapa aku suka oh media!!

Ni link die klu korang nk try & nak tau nape aku suke sangat….

http://ohmedia.my/  korang klik kt link ni……

actually byk sebab kenape aku suke.................
tapi aku cite sikit2 je ar k t cni kang korang bace sampai 3hari 2 mlm x abis lak kang ssah gak aku nnti..





first nape aku suke…

Oh media ni salah satu laman yg free style…
Kadang2 aku kalau bosan.. bile aku g kt laman ni aku boleh jg gile sekejap bace artikel lawak die.........Mcm contoh kt pic ni… .....
salah satu contoh artikel yg ade kt dlm oh media





 Bukan pasal pic ni sbnarnye yg lawaknye tapi kt pengomen – pengomen die…......
bila aku akan bace sume komen – komen yg ade kt citu tak kire la jumlah komen tu sampai beratus-ratus sekali pun aku still bace…. 
Lawak gile kalu komen2 follower tegar  Oh media wat statement….

Ade jenis yg suke jadi 1st.. Ade gak yg suke dpt like bile komen ade gak yg x suke ngn 
Oh media nye laman ni…

Macam – macam ada cam dlm eklan astro tu…..

 
x cukup ngn artikel lawak…
geng oh media ni masukkan lak bab2 yg ade unsur2
ketuhanan…mcm kt salah satu site link they all ni…

klik kt link ni lak...... 

sure korang dpt byk input pasal agame 
kt sini…ye ar…. dalam mase kite berhibur dgn lawak2 yg ade, Allah kene ingat gak..krew oh media ni sambil wat kije
sambil berdakwah la…..harte dunie pn diorang nak, bekalan akhirat pn diorang nk gak….
Yg aku pling mnat skali ngn oh media nih....
bile laman ni menjadi suare tuk menentang bile ade artikel or cubaan dari mane2 pihak yg tak bertanggungjawab, kuarkan artikel berunsur Deskriminasi terhadap agame…..          

Contoh mcm kt pic ni…

Dgn follower yg sampai 200ribu lebih maka korang boleh tgk betapa ramai follower ni bangkit same-same menyokong untuk menentang ape yang dikatakan salah…






Pic ni antara salah satu dari yg diorang kuarkan…
belom lg artikel tentang SEKSUALITY MERDEKA (SM) yg terang2 die tulis kami menentang penubuhan bende alah tu…. 

Sungguhpun ade komen2 yg extrim.... tp bg aku tu adalah pendapat para2 pengomen…
Bukan sume pengomen tu extrim ade gak yg bgus-bagus, komen they all logik, tepat dan padat.. kalu ade yang terase tu jgn la pulak korang nk marah ngn oh media nye admin lak... anggap tu komen yg membina je...

Dalam pada tu gak, antara sebab aku suke laman ni…Bile oh media group ni wat kempen kesedaran kt sume follower dia atau
yg x follow laman ni, just suke2 bace je.…..

Antara kempen die ni hah korang tgk pic ni….
Aku copy direct dr artikel they all…

Agak2 ape bende yg nk di sampaikan ngn pic kete 
excident ni....????

Dah tentulah kempen 

KESELAMATAN JALAN RAYA….. 

Insaf tgk pic excident macam ni….Pas tu sure aku atau pun korang x kan bwak kete laju2…
Ni salah satu tanggungjawab social yg dierorang cube ketengahkan, Sebab tu aku suke ngn laman Oh media ni….UNIVERSAL BEB…..





Yang paling latest lg aku tgk kt laman ni….

Ni hah…. Diorang tgh remind kan sume pngunjung laman dioarang ngn cube bangkitkan balik nostalgia lame2 kt cini….

Paling sempoi bile 1st time aku tgk IC Allahyarham Tan Sri P.Ramli… Hero Melaya yg x lapuk dek telah zaman……
 Sempoi arr bg aku yg x penah idup zaman Allahyarham… Tp hasil karya die smpi hri ni ade kuar kt tv…

ni kire antare yg aku minat la dlm laman Oh media ni, kalu nk cite sume byk….

Cume yg aku x bape nk sokong bab ke MUan they all je…coz aku fans Chelsea…Huhuhuhu korang jgn band aku lak….(oh media crew)…..

Abis…aku pn x tau nk cite ape lg dah…

Antara link group ni hah…Korang klik ar kat mne yg korang suke link yg kt bwh ni….


kalau nk joint contest ni korang leh klik kt lnk ni lak

sume pantang larang, petua, mandrem ngn die nye pengeras ade kt citu....

By the way keep it up Oh media… aku tetap sokong kalu ade yg x sokong sekali pun…..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...